Internet Info přináší radost do života

Elitní blogeři děkují


Společnost Internet Info spustila zábavní server Bomba.cz. Web shromažďuje ta nejlepší krátká videa. V rámci propagace nové služby byl vybraným elitním blogerům zaslán výbušný balíček. Zábavní pyrotechnika. Petardy.

Bomba

Vtipný nápad. Koresponduje s názvem i obsahem stránek. Pixy však zásilku hystericky odsoudil, web následně popravil s povýšeností nadutého intelektuála Arthur Dent. Já jsem třaskavým dárkem dnes udělal radost kamarádovi, nové stránky dle mého názoru zase udělají radost tisícům uživatelů.

Dnešní společnost je totiž kulturní. Klipově kulturní. Vítězí zábava. Rychlá a povrchní. A Bomba.cz nabízí přesně to. Bláhový budiž ten, kdo se chod světa snaží změnit.

Více na TN.cz.

13 thoughts on “Internet Info přináší radost do života

  1. kometář redakce…My se shodli na tomhle…

    Většina komentářů k tomuto projektu na internetových diskuzích balancuje na od nadšených hodnocení, až po nařčení z parazitizmu a vykrádačství. Nás překvapilo, že má někdo odvahu spustit takovýto projekt, aniž by nabídl cokoliv zajímavého, nebo čím by se server odlišoval od svých konkurentů. Instantní postup: vytvořte jednoduché stránky, nalinkujte do nich videa z Youtube a spol a modlete se aby se našlo aspoň pár zvědavců, vyžaduje opravdu hroší povahu. Dokonce i stahování videí je řešeno externím řešením (přes server vixy.net) a otázkou je, nakolik jejich oblíbená hláška Error: Sorry, server is too busy.. potěší uživatele.

  2. Bomba má něco navícVytvořte jednoduché stránky, nalinkujte je odkazy na všechny možné weby a modlete se, aby to začal někdo používat… před těmi x lety to opravdu vyžadovalo „hroší povahu“, a kde teď Seznam je 🙂

    Ale vážně – ta služba českým uživatelům nenabízí jen „instantní“ kumulaci videí na jedno místo, ale dává jim do ruky nástroj, jak si svět videí přizpůsobit k obrazu svému a jak sdílet to, co je zajímá, aniž by se museli zabývat tunami balastu, který pro ně není důležitý, protože je určený pro jiné kulturní prostředí. Takovou možnost zatím nikde jinde neměli – Stream je zaměřen na vlastní produkci a na Youtube je české prostředí jen kapkou v moři, kolem které se lokální komunita vytvoří jen těžko.

  3. NadpisProblém Bomby, vidím v tom, že bude zajímavá, když kolem ní vznikne komunita, ale komunita vznikne, pokud bude zajímavá. Tenhle problém slepice a vejce musí vyřešit redakce Bomby (či jak ty lidi stojící v pozadí nazvat).

    Bohužel, redakce totálně selhává.

    Když po týdnu vidím na titulní stránce bomba.cz furt ta stejná videa, jaký mám důvod server navštívit dřív, než třeba za měsíc? Pokud si na něj vzpomenu…

  4. [3] To jsou trochu porodní bolesti. Titulka se podle jistých pravidel sestavuje automaticky. Před spuštěním jsme nedokázali přesněji odhadnout, jak ta pravidla vykalibrovat, aby fungovala dobře. V minulém týdnu jsme je už dvakrát poupravili. V pátek se zdálo, že to zabralo, přes víkend zase ne, takže pokud to tak bude i v pondělí, zase to o kousek posuneme.

    Problém trochu vězí v tom, že nás každý den navštíví spousta nových lidí, kteří ještě videa z titulky nemají ohodnocená. Protože je vidí jako první, dají palce právě jim a celý žebříček se zakonzervovává. Až se na Bombě návštěvnost ustálí, mělo by to pominout, samozřejmě do té doby se musíme přizpůsobit.

  5. To je pořád řečí, bomba.cz jo, bomba.cz ne, problém bomby.cz je… je až dojemné, jak se všichni starají o peníze investora 🙂 Přitom je to tak jednoduché, stačí rok počkat a uvidíme, jak úspěšné to bude.

  6. [2] Myslím, že možností sdílení videa mají uživatelé na českém internetu spoustu – linkovadla, blogovaci sluzby, diskuzni fora, apod.

    Pro lidi je evidentne zajimavejsi nalinkovani videa do tematicke diskuze, kde k videu muzou ziskat rozsahlou zpetnou vazbu od online kamaradu. Viz. treba velikost komunity Linkuj.cz vs. Hofyland.

  7. nemyslím si…[2]
    1) když seznam vznikal, nic podobného u nás nebylo – seznam nabídl to co lidi potřebovali v přiatelném kabátě

    2) hmm, asi oba koukáme na jiný web – já žádný „nástroj na přizpůsobení světu videí nenašel“. jediné co jsem viděl byla právě ta instantní kumulace videí.
    Mohl byste mi prosím prozradit, kde se ten nástroj skrývá? díky…

  8. HUMORNÝ ŽIVOTJo, vystihls´to přesně. Tahle doba jede na povrchní vlně povrchních lidí. Je to jako s módou. Když už nebylo pro koho vyrábět, neb horních ix tisíc nepotřebuje milión kabátů, tvůrci módy (ale hlavně tvůrci zisků) vyrobili kalhoty s podolkem u kolen jako vábničku švorcákům … za cenu na které se ovšem dále dokonale rejžuje. Je to jako s hudbou, když už každý kdo rozumí hudbě všechno měl, nabídl se hluk vydávaný za hudbu. A nevzdělaný švorcák je v ajfru… Ještě že většína těch, co se dívá na ta zábavná videa neumí číst. Jinak by se o sobě dozvěděli věci, na které se bojí pomyslet i po třetí plzni…

    Ještě zbývá dodat do obchodů levné auto. Jedno už je na obzoru, TATA za pade… a pak už opravdu na světě nastane ráj…

    Spal knihy, zruš Pražské jaro, ukřižuj Koženou, nasaď na boltce empétři s drumbasem, kalhoty spusť proklatě nízko… a večer si prohlédni nějaké humorné video… Co na tom že tvůj život je fraškou. Tak bacha na to video, aby ti nezamrz´ úsměv mezi špičáky. Od frašky k humornému videu je to jen… kousíček.

  9. [3] Problem Bomby je, ze na to prisli drive jini a jinde a lepe 😉
    A jelikoz mi zadne rachejtle neprisly, prestoze jsem totalni pyroman, pomluvim to tak, aby na tom nezustala nitka sucha!

  10. Laco 🙂ono je to jak s tím Lidlem, PLusem a Normou, nikdo tam nechodí, ale furt je tam plno 🙂

  11. [2] to je naprostá blbost, v době kdy 98% mládeže umí anglicky raději se budou koukat na vtipné scénky v angličtině než se nudit s českým dabingem, navíc u hudby je to spíše nevýhoda, českých kapel, které jsou zajímavé a mají videoklip(y) je pomálu, tak proč si neposlechnout někoho třeba z Koreje nebo Mexika?

  12. [12] to by ses divil, kolik procent mladeze neumi anglicky… cast decek je obdivuhodne rezistentni vuci skolni vyuce a sami se ucit nechteji…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *