Jak zvýšit návštěvnost stránek?

Zneužijte děti!


Máte produkt určený dětem, který nabízíte na svém webu a potřebujete jej prodat? Můžete si zaplatit televizní reklamu. Ale to je drahé a navíc z televize se na web prokliknout nedá. Proto musíte vymyslet něco jiného. V dětském pořadu oznamte soutěž o nejlepší obrázek vašeho produktu. Ale neříkejte hned dětem, že nevyhraje ten nejhezčí obrázek, ale štěstí se usměje na toho, kdo se stane nejúspěšnějším spamerem. Pro vítězství v soutěži je totiž nutno rozeslat co nejvíce e-mailů, ve kterých děti adresáty požádají, aby hlasovali pro jejich obrázek. Že tohle dělají jen krysáci?

Kdepak, podobné praktiky používá i firma, která se nedávno alespoň na okamžik stala největší světovou firmou z hlediska tržní hodnoty. Až do tohoto pátku mají děti možnost namalovat a poslat obrázek na téma „Volkswagen, naše rodinné auto“. Na stránkách soutěže samozřejmě nechybí návod pro malé spamery: 15. 11. 2008 startujeme hlasování. Dáme ti o tom vědět na tvůj e-mail, kdybys na to náhodou zapomněl. Pak řekni kamarádům, známým a vůbec všem, ať pro tvůj obrázek hlasují na těchto stránkách.

5 thoughts on “Jak zvýšit návštěvnost stránek?

  1. To mi neco pripomina…Ze serveru VSE:
    „Ahoj, obracím se na Vás s prosbou. moje malá neteř se účastní soutěže, ve které může vyhrát zájezd. samozřejmě bych jí moct chtěla pomoct vyhrát, tak mi please pomožte a hlasujte… http://www.krysaci.cz/soutez/ a dejte vyhledat dle příjmení *** a hlasujte pro ni, diky moc.“
    A dalsi:
    „Dneska jsem viděl na jednom warez foru napsané – „XXXX díky vám vyhrála druhé místo v soutěži Krysáci, děkujeme!“

  2. Smysl?Jaký ale takovíhle návštěvníci mají smysl? Myslím teď spíš u VW – to si budují zákaznickou základnu léta dopředu? Napadá mě leda sbírání kontaktů nebo osobních údajů rodičů dětí. Nebo je tu někdo takový, kdo klikne známých mazlíkovi Pepíkovi na veledílo a když už tam je tak se rozhodne pro koupi nového VW?

  3. Re: SmyslV tom je právě ta genialita jejich marketingu. Ty děti samozřejmě nejsou cílová skupina. Ale oni tam donutí jít svoje rodiče, aby hlasovali pro jejich obrázek. A ti rozešlou emaily dalším známým, aby hlasovali pro obrázek jejich ratolesti. A najednou tam máte hromadu lidí z vaší cílový skupiny a to téměř zadarmo. Geniální.

Napsat komentář: Volkswagen Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *