A pozor! Nejúspěšnější spammer vyhraje domácí kino.
S příchodem nového školního roku spustil portál Atlas.cz magazín Špunt. Nejedná se však o stránky pro konzumenty šumivých vín či příznivce cachtání ve vaně, ale o web pro rodiče, kde jsou informace rozčleněny do rubrik mapujících vývoj dítěte od batolete po školáka. Čtenáři si prostřednictvím stránek mohou vyměňovat rodinné zkušenosti, případně mohou své výchovné počiny konzultovat s pedagogy nebo psychology v on-line poradnách.
Ale k tomu, aby se na stránky nabalila komunita spolupracujících rodičů je nejdříve nutné, aby se o novém webu tatínkové a maminky vůbec dozvěděli. A tak byla vyhlášena soutěž o nejaktivnějšího rodiče špunta, rozuměj nejaktivnějšího rozesílače nevyžádané pošty. Provozovatelé magazínu neponechali nic náhodě a raději připravili i podobu vzorového e-mailu s názvem Pohlídáš mi špunta?, který svým infantilním obsahem předčí leckterý blogísek třináctileté bárbíny.
A teď přijde kontrolní otázka vy šmejdi! Jestlipak víte, proč je nejvíce návštěvníků nového webu z Polska? Ze správných odpovědí vylosuji výherce, který mi bude moci poslat nějaký hezký spam.
Paa.
Máš známí v Polsku?
Tak to vím opět naprosto přesně. Špunt je v polštině slangově „frajtr“. Pohov!
to Arcao a @TeoSamé woda.
šuntjá vím – protože Poláci sou blbí 🙂 Moravák by na takovou š(p)untovskou stránku nikdy nevlezl 🙂
Protože chtějí vyhrát domácí kino.
Proto mají uživatelé z Polska a latinské Ameriky zákaz v některých internetových kasínech. Jsou s nima holt takový zkušenosti, že si každý druhý založí deset účtů na smyšlená jména atp.
Ha… kdo by čekal, že na adrese znami.cz se skrývá polský webík. 🙂
Tak čeho by se měl týkat ten krásný spamík, který jsem zřejmě vyhrál?
LOLstejne jim tam nikdo nepride…
Nevim co je na tom za SPAM. Je to klasicky viralni marketing – i kdyz se jim zrovna moc nepovedl. Ale to, ze nekoho presvedcim aby nekomu neco poslal preci neni spam. Myslis, ze kdyz mi psisla pozvanka od googlu do e-mailu, ze to byl spam?
Virální marketing? Ach můj bože! Dovolil jsem si odpovědět tady: http://www.misantrop.info/590355-jsme-chude-marketingove-oddeleni.php
Pár kamaradu napište jim jako já help@atlas.cz, sales@atlas-as.cz, komunikace@atlas-as.cz, prace@atlas-as.cz, help@atlas.cz, help@turboatlas.cz, sales@atlas-as.cz
to FlexaBINGO! Můžeš poslat něco na zvětšení penisu. Toho není nikdy dost.
to ArthurMoc hezky si to napsal. Zvláště věta „Naše marketingové oddělení je chudé, hlavně na nápady“ je úžasná.