Atlas nabádá své uživatelé k rozesílání spamu

A pozor! Nejúspěšnější spammer vyhraje domácí kino.


S příchodem nového školního roku spustil portál Atlas.cz magazín Špunt. Nejedná se však o stránky pro konzumenty šumivých vín či příznivce cachtání ve vaně, ale o web pro rodiče, kde jsou informace rozčleněny do rubrik mapujících vývoj dítěte od batolete po školáka. Čtenáři si prostřednictvím stránek mohou vyměňovat rodinné zkušenosti, případně mohou své výchovné počiny konzultovat s pedagogy nebo psychology v on-line poradnách.

Ale k tomu, aby se na stránky nabalila komunita spolupracujících rodičů je nejdříve nutné, aby se o novém webu tatínkové a maminky vůbec dozvěděli. A tak byla vyhlášena soutěž o nejaktivnějšího rodiče špunta, rozuměj nejaktivnějšího rozesílače nevyžádané pošty. Provozovatelé magazínu neponechali nic náhodě a raději připravili i podobu vzorového e-mailu s názvem Pohlídáš mi špunta?, který svým infantilním obsahem předčí leckterý blogísek třináctileté bárbíny.

Pohlídáš mi špunta?

A teď přijde kontrolní otázka vy šmejdi! Jestlipak víte, proč je nejvíce návštěvníků nového webu z Polska? Ze správných odpovědí vylosuji výherce, který mi bude moci poslat nějaký hezký spam.

Paa.

12 thoughts on “Atlas nabádá své uživatelé k rozesílání spamu

  1. šuntjá vím – protože Poláci sou blbí 🙂 Moravák by na takovou š(p)untovskou stránku nikdy nevlezl 🙂

  2. Protože chtějí vyhrát domácí kino.

    Proto mají uživatelé z Polska a latinské Ameriky zákaz v některých internetových kasínech. Jsou s nima holt takový zkušenosti, že si každý druhý založí deset účtů na smyšlená jména atp.

  3. Ha… kdo by čekal, že na adrese znami.cz se skrývá polský webík. 🙂

    Tak čeho by se měl týkat ten krásný spamík, který jsem zřejmě vyhrál?

  4. Nevim co je na tom za SPAM. Je to klasicky viralni marketing – i kdyz se jim zrovna moc nepovedl. Ale to, ze nekoho presvedcim aby nekomu neco poslal preci neni spam. Myslis, ze kdyz mi psisla pozvanka od googlu do e-mailu, ze to byl spam?

  5. to ArthurMoc hezky si to napsal. Zvláště věta „Naše marketingové oddělení je chudé, hlavně na nápady“ je úžasná.

Napsat komentář: Laco Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *